fredag 2 oktober 2009

Anna Anka


Shiiiit, vad stort detta har blivit med anna anka. Allt hon har sagt har verkligen blivit stort i sverige. Alla vet nu vem hon är även om man inte har sett programet "svenska hollywood fruar" för det hon har sagt och tycker.

Kollar just nu på ett program med henne på ettan (skavlan) där hon förklarar lite mer detaljerat om vad hon har sagt och tänker.

Innan ogillade jag henne för alla hennes osikter. Okej, det gör jag väl lite fortfarande jag mennar att om min pojkvän vill vara pappa ledig är inte han manlig bara för det? Och att kvinnorna är tvungna att ge sex till männen när dom vill ha, men vi kvinnor då? Är inte männen tvunga att ge sex till oss när vi vill ha det hehe? Men hon förklarade det lite bättre nu iaf.

Men på denna diskutionen så sa hon att hon menar att det skulle både vara kvinnor och män som skulle ge och ta i förhållandet och att man skulle tillfredsställa sin partner. (Men det verkar ju som hon syftade mest på kvinnor då)

Men hon sa inget om pappor som var hemma med sina barn. Jag själv tycker att både manen och kvinnan ska vara delaktig i uppfostran av barnet lika mycket. Att först är kanske kvinnan mammaledig och sedan pappa. Kan vara kul för barnet att ha fått en ensam tid med varje föräldrer också och skönt för pappan att kunna umgås mer med sitt barn. Inget fel alls i det tycker jag!


Sen berättade hon att i USA där hon bor så hade denna diskutionen ALDRIG blivit så stor som den är här. I USA hade inte varit nån grej alls.

3 kommentarer:

Emma sa...

Hon är ju knäpp hela den människan. Jag fattar inte hur folk orkar lyssna på henne.

Lillis sa...

Haha tycker hon e sjukt ball :)

Emmzy sa...

Jag tycker om henne som person men alla hennes åsikter är väl inte så vettiga tycker jag...