söndag 25 oktober 2009

De ljusa stunderna...=)

Meeen...nu denna veckan känns det som jag har gjort något kul iaf. I onsdags var jag med jeanette och sov där till torsdag. Hehe det blev mycket köpemat ute faktiskt!
Onsdagen så kollade vi bara på film och åt pizza=) (Har inte ätit så mcyket skräpmat sen jag blev gravid faktiskt detta är nog högst 5e gången under hela graviditeten som jag äter någon form av skräpmat) Sen på torsdagen följde Jeanette med mig till BM vid halvtio. Sen gick vi till en tatto-affär för att kolla vad jeanettes blivande tatto skulle kosta och se ut.

Efter att vi ahde varit där så gick vi och åt lunch sen åkte vi hem till jeanettes mamma (lite nostalgi på det hela, man har ju nästan bott hos dom en tid för några år sedan så det var trevligt att vara där igen hehe) KÄnns lite som vi åkte framåt och tillbaks hela tiden för vid halv fyra åkte vi tillbaka till tatto-affären för att prata med tattueraren som inte fanns där första gången vi var där. Han sa att jeanettes tatuering skulle kosta ca 3000kr vilket efter mycket betänke tid tyckte var rätt dyrt. Så det blev ingen tatuering där utan hon har nu beställt en tid till en annan som kostade 2000-2500kr. Sen efter vi hade varit där så gick vi och åt middag. Helt mycket utemat har det blivit på sistonde! Sen skulle jeanette jobba, Så då åkte jag hem.

Mycket trevligt hade vi det!=) Känns som man verkligen har rensat alla tanka och pratat av sig! Känns både kul och skönt att få träffa någon och göra något kul=) Har saknat!

Inga kommentarer: