tisdag 27 oktober 2009

Tatto i S-torp



Jeanette när hon tatueras!



Jag och min "lilla" mage=) Vecka 35+3




Tatto bordet=)



Näääästan klar! Ska bara fylla i den=)



Helt klar tatuering=)Fiin den blev!


Igår följde jag med jeanette till S-torp för hon skulle ju tatuera sig=)
Tatueringen tog ca 2½ timme. Den blev jättefin=) Tatueraren var väldigt trevlig.
JOhan vill ju göra en till tatuering så han och jag ska nog gå dit på onsdag så han får säga hur hans tatuering ska vara och kanske beställa tid dit!
Även jag frågade om vad mina två tatueringar (som jag har funderat på rätt länge nu) Skulle kostat och tatuerararen sa att det skulle kosta ca 1000kr (mycket bättre pris än den förra tatuerarstudion! Som ville ha typ dubbelt så mycket)

När Jeanettes tatuering var klar så gick vi och åt på en resturang. Har säkert ätit ute över 5ggr inom en vecka nu. Lite ångest över det faktiskt. Fast å andra sidan så kan jag ju faktiskt skylla på att jag måste äta då ju eftersom jag har speciella tider att äta på. Och om man är i stan så vill man ju inte bara åka hem helt plötsligt för att äta liksom.

Jeanette fick en rätt som hon inte tålde med räkor. Först sa dom att dom inte ville byta ut den men efter många om och men gjorde dom det ändå. Som tur är!

Sen efter maten åkte vi hem till jeanettes mamma och satt och pratade där i några timmar sedan åkte vi hem till jeanette (efter ha köpt ett ätduggligt bröd till mig) och jag sov där=) Va astrött efter allt vi hade gjort! hehe

Inga kommentarer: