fredag 2 oktober 2009

Pappas gamla diabilder!=)

Hämtade diabilderna som jag hade framkallat=) Och här är vissa av dom=)





Lilla jag=)



Hela familjen=)



En härlig bild på min och pappsen=)



Riktigt söt bild på mig och mammsen=)



Lillebror alexander! (har också en blogg, som jag har länkat till på min sida. LÄS!)



hihi lilla glada jag:P



Sjukt gammal bild på selina, jag och caroline=) Bilden är säkert från 8 eller 9an:P



Jag och mina brödrar när vi var små=)



Gustav och Pappa! Sjukt bra bild tycker jag=)



Jag=)

5 kommentarer:

Emmzy sa...

Föresten för er som inte vet hur min pappa ser ut när jag skrev det inläggen om min farbror så har ni en fin bild på pappa och min lillebror i detta inlägget. Och gemför det med bilden på min farbror!...visst ser man att dom är släkt=)

Emma sa...

Wow vad du är dig lik sen du var barn :) Jätte söt var du, tror din lille kille blir lika fin ;)

Lillis sa...

aw gud vilken söt tös du var när du var liten gumman, också växt upp till en vacker kvinna :)

Emmzy sa...

Tackar så mycket=) hihi

Tova sa...

Vilka söta bilder :)
ja, visst går tiden fort! Jag känner mig också lite småtrött på graviditeten ibland, men just nu så har bebisen verkligen kommit igång och sparkat så det är en liten kul krydda i vardagen :)
ja, jag jobbar fortfarande, fast det är deltid så det känns mest skönt att ha nånting att göra. Själv då? Kramar!