fredag 30 oktober 2009

Är fortfarande på sjukhuset...

Tänkte uppdatera lite i min Blogg:) (tur att det finns mobil) jag och lille söta liam är fortfarande på sjukhuset. Ska nog stanna någon dag till. Annars är allt bra med både han och mig.
Amningen har kommit igång lite redan. Liam är duktig han:)
Det vi gör om dagarna är äta,sova,bajsar och går på kontroller:)
Han är ju en månad för tidig så det e ju därför vi är kvar här. Och tyvärr får ingen hälsa på pga inflensan (skrev fel i förra inlägget)
Liam är liten men stark:)

5 kommentarer:

nillan sa...

Ett jätte stort grattis gumman:)Så glad jag är för eran skull att ni äntligen har fått eran son:)
Lilla Liam var snabb ut nu vill jag bara ha ut min bebis:D
Du hann kalva för mej;)hehe
Hoppas förlossningen gick bra och att ni alla tre mår bra:D

Ta hand om er..

puss

Emma sa...

Har han utvecklats bra då så att båda du och han får komma hem snart? Ha det bra :)

Emmzy sa...

till Emma: ja han mår bra:) frisk och allt=) som tur är! vi är hemma nu=) vi kom hem i lördags!

Emmzy sa...

Till nillan: Tack så mycket gummman:) hihi ja jag e också sjukt glad:)
Lycka till med din förlossning gumman! det kommer gå jättebra tror jag:)

pusspuss

Emmzy sa...

Till nillan: Tack så mycket gummman:) hihi ja jag e också sjukt glad:)
Lycka till med din förlossning gumman! det kommer gå jättebra tror jag:)

pusspuss