söndag 25 oktober 2009

Ljusa stunder 3...

I morse när man hade ställt klockan och gått upp för att äta frukost så vaknade johan samtidigt och var lika yrvaken som jag.

Och både jag och JOhan är ju lika töntiga och har typ samma dåliga humor så det blev ju en del skratt på morgonkvisten vilket man blev trött av hehe och gick och la sig och mös i den stora varma sängen igen=) Hahha var länge sen jag skrattade så mycket tidigt på morgonen=)

Men vid 20 i 1 satt jag och jeanette iaf på bussen till hennes nya tatuerar ställe. Det hela besöket i tatto- affären tog typ en kvart och nu är allt klart! På måndag kl: halv tre ska hon tatuera sig=) Och lilla jag och pojkbebis ska med och kolla på=) hihi. Sen åt vi igen faktiskt i stan efter att vi hade gått i en del affärer=)

Ja så dagen började bra=)



Positivt med att vara gravid:

- Att vara gravid är en väldigt unik upplevelse som man inte upplever varje dag
- Den fina magen
- Man får mer förståelse till saker man kanske inte orkar just då
- SPARKARNA!
- Får mer uppmärksamhet, folk gillar ju att fråga och lyssna=)
- Man blir nyttigare
- Man sparar pengar eftersom man aldrig går ut eller kastar ut pengarna på onyttigheter
- Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!=)

Inga kommentarer: