tisdag 20 oktober 2009

*Saknar*!!!!




Gamla fest bilder på mig hehe:P


Just nu sitter jag på youtube och lyssnar på en massa bra musik! Typ sån musik man verkligen har/hade velat skakat rumpa till riktigt mycket=) Tänka sig att bara få släppa hela kroppen lös och bara dansa och kanske vara lite små lullig hehe:P Något man saknar lite faktiskt när man är gravid att gå ut och dansa liksom. Man går ju liskom inte ut med sin höggravida mage och skaka rumpa presic, känns inte så jätte givande utan känns bara mer klumpigt och groteskt ut hehe...

Men den dagen jag får tid till mig själv, johan kanske passar vårt lilla hjärta eller mormor och morfar passar han, och man mår bra och allt känns ok och bebisen har blivit lite större då jävlar ska jag in på dans golvet igen och bara dansa hela natten lång!=) Tycker jag faktiskt förtjnar det hihi!

Tänk att bara dricka första gången när man ahr varit gravid och fött barn....shiiiit man måste ju nästan bli full på två glas vin hehe...det var ju helt länge sedan man drack ju hehe...

JUst nu känns det som man ahr liksom legat lite i dvala för att man är gravid och inte har varit så social eller aktiv på sista tiden men det blir nog alla när dom är gravida....Men sen usch vad jag längtar=) Både tills den lilla bebisen kommer ut, att jag får tillbaka min gamla kropp och att dansa och vara lite mera social=)

Haha, kommer nog gråta glädjetårar under alla dessa händelser sen när dom sker=) Särskilt när bebisen kommer...(hehe om man orkar)

Inga kommentarer: