lördag 17 oktober 2009

En höstdag den 17e okt 2009

Känns som det var rätt länge sedan jag skrev här nu. Men vårat internet har inte funkat på några dagar:S Så nu har vi börjat andvända mitt mobila bredband igen. Det är inte så snabbt men det dugger till att skriva blogg och kolla facebook.

Vad har hänt sen senast?
Jo jag har faktiskt blivit havandeskapsledig nu=) Sen den 15e okt blev jag det så dewn sista arbetsdagen hade jag den 14e=) NÄr man tog bussen hem från jobbets sista dag så kändes det som en lättnad i hjärtat att bara kunna få gå hemma och bry sig om graviditetdiabetesen och graviditeten i lugn och ro. Så det kändes verkligen skönt faktiskt!=) Nu ska jag bara komma på vad jag ska göra varje dag som jag är ledig och andra folk jobbar:P

Men jag har bestämt mig för att gå promenader lite oftare i närheten av där vi bor (har ju knappt utfoskat här ju) Sen har jag bestämt att någon gång ska jag åka in till malmö och gå på Köpcentret Entre. Jag har ju inte varit där ännu. Men sen vet jag inte riktigt hur jag ska göra med mina måltider om man åker dit. Måste ju äta regelbundet och sticka mig regelbundet så det blir väl att man får åka efter lunch nån gång. (jag går faktiskt upp senast tio varje morgon. Jag försöker lägga frukosten på en regelbunden tid som är mellan halv nio och tio. Ohc det har gått bra hittills=)

Sen måste man nog börja köpa julklappar nu ifall man ska hinna med allt. KOmmer ju en liten bebis i slutet av november så då vill man nog inte springa runt i massa affärer!

Men nu ska jag gå ut och kolla på johan när han röjer buskar och sånt för vi ska ju bygga ut vår trädgård=)

Inga kommentarer: