måndag 5 oktober 2009

Ultraljud på onsdag=) hihi

2 kommentarer:

Tova sa...

Ahh okej! Usch vad jobbigt, jag hatar nålar i huden och sånt :/
Mm men jag tror de testade mig för det i fredags hos BM, men alla värden de tog var normala. Men man vet ju aldrig vad som kan hända, vissa får ju havandeskapsförgitning o grejer senare i graviditeten... så det är bara att hoppas på det bästa och glädjas åt nuet.
Jaa, min mage har vuxit så det knakar på sistone *ler*
Annars mår jag ganska bra, förutom att man blivit lite mer trött och osmidig.
Funderat på namn och så än då? :)
kramar

Tova sa...

Aha, nej det har jag inte fått göra på MVC. Men de kollade äggvita i urinen och det låg normalt iaf. Så som sagt, man hoppas ju man får må så bra som möjligt under resten av tiden :)
Nja, vi har några namn på g, men det är sjukt svårt!! Vi vet ju att det blir en liten kille, men jag tycker det är lättare att komma på fina tjejnamn faktiskt ;D
Själv, vet ni könet?
hoppas du har en bra dag!