tisdag 14 juli 2009

20+5(vecka 21)






På väg hem från jobbet.


Nu börjar det kännas! Man känner sig helt tung i kroppen! Lite jobbigt:S Jag räknade ut att jag upp mellan 6-8kg redan:S Och den fortsätter att gå upp. Brösten har blivit till bomber hehe och magen till en lite fin kula. Tycker faktiskt att jag har en söt liten mage hehe:P Brukar ofta få kommentarer om brösten att dom är stora osv...En del är uppskattande men en del är inte. Det är rätt jobbigt faktiskt att ha stora bröst. Jag vet inte om jag får ont i ryggen av dom elelr av magen. Nog båda delarna.

Imorgon ska jag till barnmorskan igen. Ska väl kolla på pappret som jag fick på ultraljudet och lite sånt. Sen ska jag träffa victoria:D Vi ska till stranden om det blir fint väder och nog på bio på kvällen:D Mycket skoj, var rätt länge sedan vi sågs nu:(

Kram /Emma

Inga kommentarer: