onsdag 15 juli 2009

På kvällen.










Vid fyra kom jag och victoria på att vi kunde ju gå på bio. Och båda ville ju se ice age 3. Så vi beställde biljetter till den=) Så hampus körde oss in till stan och vi hämtade ut våra biljetter=)

Sen ringde jeanette och vi reserverade en biljett till henne också:) För hon var också sugen på att se den! (hon hade varit på ystads djurpark ida! Hehe ystads! Jag tänkte liksom "va?! har ystad en djurpark. Det visste itne jag. Tror hon sa att det kostade 105kr att komma in:P ) Innan bion gick vi och åt lite på mc donalds. Propp mätt blev jag. Så mtt att jag aldrig köpte mina pop corn som jag tänkte göra. Men ice age var jätte roligt=) Lite kul att mamuten var dräcktig:P hehe passar bra som tema på filmer nu hehe nu när man själv är dräcktig=)
Efter bion gick vi tre och tog en läsk på en pub och resturang. Hehe alla tre beställde en läsk, lite kul ändå. Man brukar ju beställa typ kaffe eller någon alkoholhaltig dryck!

Ja, det har varit en lyckad dag ida! =)

Kramar /E

Inga kommentarer: