lördag 25 juli 2009

Semester!

Yeees! Nu har jag semester i 4 veckor=) Riktigt nice! Fast jag ska bara träffa en som jag är kontakt person till imon, men vi brukar alltid göra rätt roliga saker så det känns nästan inte som jobb. Så imon ska vi till simrishamn. Han gillar den staden så det är därför vi ska åka dit. Ska ta bussen redan 10.10:S

PÅ min semester ska jag inte göra något särskilt förutom att flytta typ och paddla kanot. Shit, jag börjar få sån flyttnoja nu:S Känns som vi inte har planerat nåt medans vi ändå ahr planerat rätt mycket hehe...

Men ja som sagt, dom senaste månaderna så känns det som jag inte har kunnat styra över mitt liv själv. Utan allt har kommit till oplanerat. Oplanerat men väldigt kul=) Men stressigt!

Sen när jag börjar jobba igen så är det i slutet av augusti. Och Då är det itne så långt kvar till min beräknad förlossnings datum. Typ bara tre månader! tiden går rätt snabbt ändå. Man kan få havandeskapsledigt 60 dagar innan förlossningen. Och det är ju i slutet av september. SÅ då hade jag egentligen bara behövt jobba i en månad till efter semestern:D Skööönt!

Inga kommentarer: