tisdag 28 juli 2009

Sparkar!

Det är så kul att du sparkar varje dag! Jag känner minst 3 sparkar varje dag! Du sparkar mest på morgona och kvällar! Ibland kan du sparkar rejält särskilt om pappa lägger sitt huvud på magen för att lyssna (oftast hör han bara min mage som bubblar).

Ibland kan du även väcka mig. Det är lite jobbigt ibland hehe. Du kan väcka mig allt fårn 6-8 på morgonen. Och sen dessutom snarkar din pappa väldans högt, typ som en björn. (man kan ju undra ibland varför jag aldrig hörde han snarka innan jag var gravid) Så jag väcks ju också av det. Men jag burkar kunna somna om. Som tur är.

Pappa hade ett gammalt present kort på BR leksaker. Han hade fått det av sin mamma för att han skulle köpa en present till sin halvbrors dotter (alltså din halv kusin) Men han köpte aldrig något där utan i en annan affär. Så nu hade han iaf köpt nån leksaks gevär i plast till dig, sa han att det var. Men han kommer nog test andvända det om jag känner han rätt. Han, din pappa har sitt barnasinne kvar iaf=) Alltid något! Ja, du kommer nog få det roligt när du blir lite större, när du leker med din pappa=) Pappa Johan=)

Inga kommentarer: