lördag 11 juli 2009

Sofie!

Igår var jag hos sofie på en så kallade filmkväll men det blev inte alls någon film utan bara prat hela tiden=) Det var jag, caroline, cajsan och sofie=) Sofie hade bakat en god annanas kaka=) sen åt vi carolines pop corn=)! Sen snackade vi hela kvällen. KOllade på lite bilder i slutet av kvällen! Hittade sjukt gammla bilder=) och bilder som sofie ahde tagit från min och carolines bal:P (Caroline var då min fiin fina baldejt:P)
Vill bara påmina dig sofie om att jag villa tt du skickar bilderna till mig=) Då hade jag blivit glad=)

Men nu ska jag in i duschen. Känner mig helt stressad. För jag ska ta bussen vid fem till sandby. Och sen ikväll blir det svedala rock:P:P Med lillis och fler=) NIce nice! Har aldrig varit där innan men får se hur det är=)

Tjingeling/Emmzy

Inga kommentarer: