lördag 25 juli 2009

Igår och idag!

Igår var vi och åt frukost hos hampus. Jag mitt matvrak satt och fortfarande när alla andra hade ätit klart efter en halvtimme typ hehe:P Men frukost är ju sååå gott, typ mitt bästa mål på dagen!

Therese H var också hos hampus. Hon bor i kalmar och har kommit över somamren för att bo lite i skåne=) Mycket trevligt! När vi hade ätit furkost skulle vi lämna hampus dotter lowa hos farmor och farfar för att sedan dra till lomma. Men vi stannade kvar hemma hos hampus och johans föräldrar och badade i deras innomhus pool=) Med lilla lowa=) naaw hon tyckte nog itne om att bada just då för hon frös nog lite:S Men söt var hon i sin lilla bebis baddräkt!

Idag har vi varit en sväng på center syd. Jag köpte ett par svarta byxor som inte hade någon knapp(väldigt bra när man är gravid) gult linne, en grön tröja och ett par shorts på new yorker! Sen åt vi på mc donalds. Och sen körde. Vi gjorde ltie ärende sen hoppade jag av i stan för jag skulle jobba:(

Inga kommentarer: