tisdag 28 juli 2009

Hejsan!

Nu är det 4 månader sedan jag fick veta att jag var gravid. Tiden har gått snabbt! Kan knappt fatta det...Mitt liv såg ganska mycket annorlunda ut innan jag var gravid. Det är väldigt mycket som har förändrats i livet nu. Man festar itne längre, man är inte ute på samma sätt som när man var gravid, man kan lätt bli arg eller ledsen, lätt bli deprimerad och sen blir man snabbt glad igen (hurmörsvängningar), man har börjat känna sig tung nu (har ju ändå gått upp nästan tio kilo redan, undra hur ycket jag kommer gå upp mer?) jag träffar inte mina kompisar lika ofta längre (antingen så orkar man inte, hinner inte, har inte tid eller så har inte dom tid) Men men det kommer väl sen att förändras:P

Man startar ju ett nytt kapitel av sitt liv.

Något jag saknar lite är att kunna gå ut och dansa med mina vänner och ta sig en drink och strunta i vardagen! hehe

Och nägot jag längtar efter är när den lille söööta bebisen kommer ut=) Det kommer nog vara den bästa dagen i ens liv=)


/Emma

Inga kommentarer: