tisdag 14 juli 2009

Tiden går snabbt!



Jag på balen -06



Fest hos jocke H



Malmöfestivalen -03



Sjukt gammal bild, tagen kanske i nian?




Balen 2006


Det är ändå rätt sjukt vad tiden har gått snabbt! Dessa tre åren efter studenten har man gjort rätt mycket ändå fast man känner och tänker att man inte har gjort ett ända skit...Brukar ibland tänka att det alrig händer något i mitt liv. Ok, gemfört med vad som händer nu så hände det inte väl så väldigt mycket innan men ändå. Det hände något, man förändrades, ens kompisar förändrades, man flyttade hemifrån och massa sånt.

Efter min student fick jag lyckligtvis jobb direkt efter skolan! Och har jobbat där nu i 3 år. (börjar bli rätt drygt nu) Sen har jag bott ihop med mitt ex i ett år i hans lilla etta. Väldigt mysigt men hade sina nackdelar:P, sen har jag haft en egen lägenhet i lite över ett år. Och nu ska jag flytta igen. Ska ha barn och blir mamma. Jag kanske inte hinner fylla 22år innan jag blir mamma för första gången.

Man hinner knappt förbreda sig på att man ska bli mamma innan detta året är slut. Men jag hoppas att min kropp förbreder mig i smyg:P Men det ska bli väldigt roligt och spännande. Tänk att man ska få se ett litet liv växa genom hela livet. Att han har egna viljor och intressen:) Det ska bli intressant att få veta allt sånt=)

Inga kommentarer: