söndag 12 juli 2009

Svedala rock igår







Igår var jag,jeanette, johan, david, mattias och jocke på svedala rock. Såg en del artister som veronika maggio, tomas ledin och perikles. Perikles var nästan bäst tyckte jag för dom spelade lite blandad musik som man kände igen:) Annars väl den största artisten tomas ledin men han var inte så bra tyckte jag för han spelade inte så jätte många låtar som man kände igen:S
Inträdet kostade 370kr. Rätt saftigt faktiskt för en dag och inte så kända artister tycker jag.

När vi kollade på perikles var det en helgalen mamma som inte gillade att folk drack och dansade till musiken:S Medan hon själv armbågade mig några gånger i i ryggen, och trängdes så j*vla mycket så ja kan tycka vad hon har att komma med.
HOn sa till mig att vi skulle ta det lite lugnt för hon hade småbarn i publiken så vi alla skulle ta det lugnt och inte hoppa. Men hallå då kan jag tycka att varför låter man ställa fram småbarn längst framme vid scenen? Där det trängs som mest. Något att tänka med behövde den mamman!

Vi hade trevligt och roligt hela tiden annars:) >Förutom i slutet kanske när vi tappade bort mattias.

//Emma

2 kommentarer:

theres sa...

Men vadå, Backyard Babies, jddla med siv och Bullet skulle ju vara där... Dom är ju bra!! hehe kram

Anonym sa...

Men dom var där i fredags. Vi var där i lördags;)