fredag 3 juli 2009

Mitt lilla hjärta!

Tyvärr var inte Johan med på det första ultraljudet. FÖr han var på en viktigt kurs med jobbet. Så det var lite synd att han inte kunde=(. Men han blev glad när jag ringde och berättade hur det hade gått=) Men mamma var med mig på ultraljudet som tur var. Så att jag hade någon att dela glädjen med just för stunden. Mamma berättade sen efter ultraljudet att hon blev helt rädd när hon bara såg ena benet på ultraljuds tvn. Bebisen höl ju på att sparka helt mycket så det var nog därför som hon inte såg båda:P För den lilla söta hade två ben, två armar, och allt var på plats som det skulle=) man kunde tom urskillja ögon:D

JOhan får följa med på nästa ultraljud=) Men det ska bli väldigt roligt att vissa honom alla bilderna jag köpter för 10kr/st.





Bebisens lilla hand=) Ser ni att den pekar?

1 kommentar:

Jeanette sa...

aw mini handen, såå söööt!