onsdag 15 juli 2009

På dagen!





Idag klockan 10 var jag och johan hos barnmorskan. Gjorde hjärtljud igen och tog pulsen och lite sånt. Nu låg hjärtljuden på 140 förra gången var det på 137:P Annars tyckte hon att allt såg bra ut=)

Sen hann jag att åka hem till min lägenhet för att hämta min post. (bor ju hos johan nu eftersom min säng är här. För han ahr haft visning. Mina saker är ju ltie finare än hans:P Och hans säng var sönder så det fick bli min) Fanns inte så mycket post förutom en räkning. JAg hade hoppats på att det skulle ligga något från hm där:P För har beställt en klänning och ett linne därifrån:)

Vid 12-1 tiden kom victoria=) Mycket trevligt=) Var rätt länge sedan vi sågs nu faktiskt! Vi pratade rätt mycket och funderade på vad vi skulle göra. Egentligen om det hade varit väder till så skulle vi åkte till stranden. Men det var rätt molnig så vi struntade i det. Sen hade vi pratat om att gå i stan också men sen kom jag på att jag johan var tvungna att städa johans lägenhet för han skulle ha visning i den idag klockan 16.00. Så vi städade typ hela dagen. Städade och pratade!

Inga kommentarer: