måndag 6 juli 2009

Måndag

Ibland kan jag känna att jag inte gör ett enda skit alls. Folk festar, och gör en massa saker och är ute och så. Det vill jag med ju:( Det är nog det jobbigaste med att var den ända i sin umgängeskrets som är gravid elelr har barn:S Det är klart att jag har följt med på någon fest lite då och då. Men när man är gravid och är helt nykter så blir man så fort trött så när alla är och börjar bli fulla där vid 12-02 tiden så börjar man själv att bli trött:S

Hehe som tur är man inte gravid längre än 9 mån:P SÅ det är ju inte en stor del av ens liv:P Sen när bebisen kommer ut blir det mycket roligare:P För istället för sin stora mage som amn har med sig hela tiden så har man med sin en liten buse istället som man kan leka med och ge kärlek till=)

Det är helt sjukt att tänka på. Jag ska bli mamma till en lite son hehe. Sjukt, kan knappt tänka mig det. Jag har alltid varit den som har velat festa och umgås med kompisar rätt mycket. Pojkevännen, vännerna och att festa och lite sånt var mitt liv innan... hehe nu kommer ju denna lilla busen att vara mitt liv=). Helt sjukt.

Inga kommentarer: