onsdag 15 juli 2009

Lite av mina egna anteckningar!

Hur jag kände mig under gravidteten.

Månad 1: Visste inte ens att jag var gravid, gick fortfarande på mina p-piller och drack. Var ju helt omedveten om att jag var gravid.
Månad 2: Fick veta att jag var gravid! (chockad) Mådde toppen, fattade knappt att jag var gravid. Jag och johan tänkte mycket den perioden.
Månad 3: Började spy och känna mig trött. Men spydde ändå inte så mycket utan mådde mest illa och lite svimfärdig ibland. Det var i början av denna månaden vi bestämde oss för att behålla bebisen=)
Månad 4: Slutade att spy. och nu började magen att synas.
Månad 5: Började få humörsvängningar. Kunde gråta, skratta och bli arg för ingeting hehe:P Speciellt gråta kanske. Började känna mig TUNG!. Och Det var nu jag också tröttnade på att vara gravid och ville att den lilla krabaten skulle komma ut=)


Sen nu är jag i första veckan av månad 6 så det andra får jag skriva lite senare:P

Inga kommentarer: