torsdag 13 augusti 2009

2 kommentarer:

Tova sa...

Ahh okej, vilken otur... men kul för din mamma som sagt hihi!
Min mamma är faktiskt väldigt positiv till graviditeten, men hon blev såklart chockad när jag berättade det... Hon har ju själv fött 4 barn så hon borde ju förstå hur underbart det känns att få reda på att man är gravid ;)
Min pappa däremot undrade nog om det var så genomtänkt hehe... och vissa släktingar också.
Men jag har bestämt mig för att strunta i andras åsikter, det är mitt liv och min lycka liksom. (Och min pojkväns)
Jag känner inte så jättestor skillnad på min mage faktiskt, vissa fattar knappt att jag är gravid :P Men det kommer väl växa så det knakar snart.. *ler*
Och sparkar vet jag inte riktigt, lite små pirrningar har jag liksom känt, men hur vet man när det är bebisen egentligen? Hur kändes det för dig, och när började sparkarna komma?
Kramar

mindy sa...

Hej hej...Jag är 28 år & våran prins är beräknad den 16 december men känns som han kommer komma till oss tidigare i några dagar..men det visar sig.Ha en skön kväll.kram