onsdag 5 augusti 2009

Födelsedag, bauhouse, woody!



Resturang Stäket!



Ganska dyrt blev det för oss också:P



Födelsedagsgrisen:P



Glada pappa



Min älsta lillebror Gustav



Lasse



Mamma

Idag fyllde min lillebror år. Han blev 16:) jag och pappa köpte en fin gitarr till honom som var en bra nybörjare gitarr med märke fender. Helsvart!
Innan idag på dagen så var jag,johan och david på bauhouse och köpte lite allt möjligt tex en grind och tapetesera bord och massa annat! Men det bästa som jag tyckte vi köpte det var två lampor med lite stuk av afrika:) helt min smak. En stor golvlampa och en liten mindre bordslampa. 1495kr för den stora och 795kr för den lille, lite väl dyra men sjukt fina! Passar till våra tapeter som vi valde ut igår. Sen var vi på woodys och köpte svarta lister för johan var bestämd med att vi skulle köpa nya:)
Sen när vi kom hem började vi måla taket och johan och david började sedan att tapetsera i vardagsrummet. Medans jag gick och åt på Stäket för att fira alexander. Trevligt var det:) egentligen skulle david och johan också med men dom ville hinna med så mycket som möjligt.

Inga kommentarer: