måndag 24 augusti 2009

Klockan fem i elva.

Eftersom jag skulle jobba Idag så gick jag faktiskt upp extra tidigt bara för att jag visste att jag måste äta en bra frukost innan jobbet. Och sen innan jobbet köpte jag nåt att tugga på när min brukare åt frukost. Alltså innan fem i elva idag har jag ätit en stor tallrik gröt.(gröt är jätte nyttigt!), två smörgåsar, en stor banan, en frukost fralla, en drickyouhurt och ett stort glas mjölk. Helt mycket hehe. Så om den lilla bebisen kommer ut och är lite underviktig så blir jag väldigt förvånad faktiskt.
Dom flesta jag har pratat med som är/har varit gravida har gått upp mellan 5-13kg under hela gravidteten. Medans jag är i vecka 27-28 och har gått upp ca 12-14kg redan. Hehe undra verkligen hur mycket jag kommer gå upp totalt...

Inga kommentarer: