onsdag 26 augusti 2009

Jobb imon.

Imorgon ska jag jobba igen. 13-21. Känns som jobbet tar kål på en. Är inte van vid att jobba nu ju. Har ju varit ledig i fyra hela veckor och dessutom gått upp i vikt och lagt på mig en ordentlig mage. Trodde faktiskt inte att jag skulle redan börja tycka att jobbet är jobbigt. Men som tur är så är det bara 1-2 månader till som jag behöver jobba. Sen kan jag gå hemma igen och förbreda mig för förlossningen och fixa och dona hemma.

Idag är det faktiskt exakt tre månader tills min beräknad förlossning! Känns inte alls långt kvar. Sen är den lilla söta bebisen ute!=)
Jag är faktiskt inte så nervös för att födda. Iaf inte just nu. liksom massor av andra kvinnor har lyckats att föda så varför skulle inte jag klara det? Lite så tänker jag. Men klart man är ju lite nervös för smärtan. Men det är iaf en smärta som man måste gå igenom om man är gravid=) Jag har liksom inget val. Men det är ju för en underbar sak man går igneom den smärtan för! (synd baba att JOhan inte kunde gå igenom den istället hehe) dom få veckorna innan förlossningen kommer man nog att vara nervös! Men det kommer säkert gå bra! Verkar som en liten buse i magen. Han sparkar rätt mycket nuförtiden:P Fast när man ska känna på magen så lugnar han ner sig. Presic som om han känner sig lugnt om man klappar på magen:P

1 kommentar:

Therese sa...

Heeej gumman. Allt är bra med oss. fan vad kul att du har en blogg, det visste jag inte. Ska läsa den alltid :D Hur hittade du min? Gud vad vi måste ses nästa gång jag kommer hem. Hoppas du mår bra. Pussss Therese