måndag 17 augusti 2009

Seeg dag.

Idag har jag inte gjort alls mycket bara kollat på två jättelånga filmer som jag köpte på cdon.com. Dom var bra=) JAg beställde tio filmer därifrån=) Både gammla och relativt nya=) Och jag har sett fyra och alla dom var bra! Idag har det varit en almänt seg dag. Har inte orkat göra någoting. Men skönt har det varit.

Igår var jag på malmöfestivalen med jeanette och camilla och louise. Det var kul=) Vi såg miss li och timbaktu=) Och åt hehe=) MIn mat var jättestark och eftersom man ahr halsbränna (vilket man kan lätt få när man är gravid) Så blev stark mat inte det bästa för min hals och mage:S Sen åkte både jeanette och camilla karusell=) själv hade man sin lilla kula att tänka på så inga karuseller för min del hehe...
Timbaktu var ju bäst live tycke jag=) Men kändes ibland lite obekvämt att stå i publiken vid timbak för vissa dansade ju och så så man ar lite rädd för att folk skulle knuffa ner en:S Men hade mycket trevligt=)ända tills jag fick lite ont i ryggen och började känna mig tung av att stå så länge.

Såg på lillebrors blogg att han ockås ahde varit i malmö igår...och sett miss li..Då stod vi i samma publik iaf:P

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, var var ni? :P tyckte vi sprang runt lite överallt i vimlet:P //lillebror =D