onsdag 26 augusti 2009

Jeanette och jag!=)




Idag har jag varit med jeanette, sov hos henne till ida=) Det blev att vi pratade en hel del eftersom det var rätt länge sedan vi sågs så länge faktiskt:S Skönt att kunna prata av sig ibland=) Sen kollade vi på en mysko film som handlade om en kvinna som fick ett barn som åt blod...hehe...sjuk skum film! Kommer inte ens ihåg var den hette.

Innan för nått år sedan var jag och jeanette alltid med varandra. Jag sov hos henne rätt ofta då och det kändes nästan som vi var syskon hehe. Lite för jag lärde känna hela hennes familj väldigt bra och ibland kunde det hända att jag kanske satt i köket och pratade med hennes mamma medans jeanette gjorde något annat hehe. Jag träffade nästan jeanettes mamma mer än min egen hehe:P Och jag åt och sov alltid där. Typ bodde där. Fast egentligen bodde jag hos min före detta pojkvän i hans lilla etta. Fast under en längre tid i slutet av vårat förhållande så var det inte så bra. Så det var väl lite därför som jag och jeanette alltid "kunde" ses hela tiden och hon var ett stort stöd när man hade det jobbigt, man tänkte liksom inte på det lika ofta då. Fast under alla dom tråkiga omständigheterna hade jag och jeanette väldigt kul. På den tiden så var vi nästan alltid ute varje helg antingen fredag eller lördag. Vi var riktiga partypinglor!:P Och hittade på massor av annat hehe=) Ja det var tider det! Gamla goa tider!

Nu kanske vi inte träffas eller hörs lika ofta, tyvärr. Men vi hörs och träffas så ofta det går och vi hinner=) Ibland kan det till och med gå veckor innan vi ses, något som var väldigt ovant sen innan. (kommer ihåg när jeanette var sjuk i typ en vecka och vi kunde inte träffas på hela den tiden, kändes som en hel evighet hehe)

Men det känns bra ändå, jag tror att när man är så nära vänner så tror jag det nästan kvittar hur ofta man träffas eller hörs (om det inte dröjer helt för länge så klart) för man vet ju att den andra alltid kommer finnas för en!

"Vänner är som stjärnor, man kanske inte alltid ser dom men man vet att dom alltid finns där"

Känns som det citatet passar in på mig och jeanette väldigt bra=)

2 kommentarer:

Lillis sa...

Naw gumman, vad fint du skrivit om mig :) Du är min stjärna! Älskar dej snuttan, och precis som du säger, även fast vi inte ses lika ofta som förr så betyder du fortfarande allt för mig, :) puss

Emmzy sa...

Naaw tack gumman=) hihi
Älskar dig med gumman=) puss