söndag 2 augusti 2009

MAT!



Under tiden jag har varit gravid har jag gått upp ca 10-12 kg. Vikten sitter mest på magen, brösten, rumpan och kanske lite låren.
Folk brukar ibland fråga om jag äter mera.
Och nä jag brukar svara att jag inte äter mera bara oftare hehe

Men det verkar som 10-12 kg ändå är rätt mycket för jag och johan var hemma hos Mattias och jeanette. Och hos dom hälsade en liten 1 årig pojke också på. Som mattias då är gudfar åt=) Nästan lika gammal som Lilla Lowis=) Och pojkens mamma och jag pratade lite om gravidtet och så..Och hon berättade att när hon var gravid så gick hon upp 12kg som mest. Under HELA gravidteten! Hehe det e vad jag har gått upp nu hehe...Undra hur mycket jag kommer att gå upp?

Vi var hos mattias och jeanette i fredags. Drack lite(dom drack jag drack fanta hehe), lyssnade på musik och pratade. Tiden gick rätt snabbt faktiskt så vi tog taxi hem sen vid tre! Trevligt att träffas igen=), var någon vecka sedan nu.

Inga kommentarer: