fredag 28 augusti 2009

Efterlängtat besök hos barnmorskan!=)


Klockan 8.00 hade jag tid till barnmorskan och hon frågade mig såklart hur det var med mig och jag berättade vad som hände igår. Hon sa också att det kunde vara foglossning. Vi bestämde en tid till doktorn. Så på måndag den 31 aug klockan 10.40 ska jag till doktorn för att kolla upp dels om möjlig foglossning och prata om mitt jobb. MIn barnmorska sa att om jag tycker att jobbet blir för svårt så kanske dom får sjukskriva mig. Heheh sjukskriva mig hehe känns som jag är dödssjuk hehe:P Men ja, jag vill nog bli sjukskriven iaf halv tid eller jobba 25% för det är rätt jobbigt att jobba som personlig assistent. Jag har ju fått mer ont i ryggen sen jag började än vad jag hade innan...Och jag har bara jobbat tre dagar hehe. Dom tog ett urintest på mig också. Sen bestämde vi också tid till en glykosbehandling för att se om jag har/kan få gravidtetdiabetes. Fast detta är något alla gravida gör.
Så det fick jag tid till den 9e sep 8.10-ca 10.30.

Till slutkläm på allt detta så skrev faktiskt min barnmorska i min jounal att om jag hade ont till helgen när jag ska jobba så "uppmanas jag att stanna hemma från jobbet i helgen" Men jag ska testa att gå till jobbet imon ändå och se hur det känns. Annars får jag väl gå hem om det gör för ont:(

Inga kommentarer: