lördag 29 augusti 2009

Ensamt!


Usch, jag känner mig helt ensam! Fast jag inte är det, min kära bror kommer att vara hemma hos mig när jag kommer:) som tur är! Varför känner jag mig ensam då? Jo, för jag var ju som sagt hos sanna. Kajsa var också där! Jätte kul att träffa dom. Men sen när jag åkte hem nu så skulle dom på fest. Alla festar idag:(! Jag vill också! Det e nog första gången jag känner för det helt mycket. Johan festar med jeanettes mattias. David är med. Jeanette ska till björka. Och nu skulle johan och dom också till björka. Sanna festar, victoria och annika är utomlands. Ja till och med min lille bror har festat lite idag! Och vad gör jag? Jag åker hem för att jag är gravid och ska jobba imon:( det var ca fem månader sedan jag satte en alkoholhaltig dricka mot mina läppar. Har aldrig saknat och lite utanför som jag gör idag faktiskt:( det är nog mycket för att alla festar och att jag var med sanna och kajsa precis innan dom skulle på fest. Men men sånt är livet! Ok inte exakt alla festar, caroline är hemma! Och snart är jag hemma och min bror sitter säkert på vår uteplats nu:) :) räddaren i nöden!

2 kommentarer:

Vicki sa...

Naw gumman då <3 men snart e bebben här :D och sen kan du göra vad du känner för :) När den dagen kommer och du känner för att festa så lovar jag att fixa party åt dej :))

Emmzy sa...

Naaaw tack snäckan=) du är för go=)
Puss