onsdag 12 augusti 2009

P.s I love you




Såg filmen "P.s I love you" igår.. Jag vet inte om det är för att jag är gravid och lite känsligare, eller för att jag levde in mig i filmen helt mycket och tänkte på hur jag själv hade reagerat om den händelsen hade hänt mig eller om den var helt enkelt så sorlig för jag grät typ genom hela filmen hehe...Johan satt fastklistrad framför ett spel på datan. Men han hörde mina snyftningar och tröstade mig haha...han trodde jag var ledsen för något annat först hehe..

Men filmen var väldigt bra faktiskt! Verkligen grippande! Se den om ni inte har sett den ännu!

2 kommentarer:

hj45uyb4uy45yv3tv3wetfcv5j76 knn7 sa...

http://badinglishinc.blogspot.com/

Cool

Camilla sa...

Jag grät också igenom hela filmen, så det beror nog inte på att du är gravid :P